Παρασκευή 29 Μαΐου 2009

Κερισμένος του debate μόνο ο Καραμανλής


Κερδισμένος και μάλιστα με διαφορά ο Καραμανλής πριν καν τελειώσει το debate, αφού ο Παπανδρέου δέχθηκε από Ευαγγελάτο και Σρόιτερ ερωτήματα που άσχετα με την απάντηση που θα έδινε, θύμιζαν στον κόσμο αδύνατα σημεία του, όπως οι θέσεις του για τον αυτοπροσδιορισμό των μειονοτήτων, των "Τούρκων" της Θράκης και των "Μακεδόνων" και το ότι δεν έχει επαφή με την ελληνική πραγματικότητα, όπως αυτή των δυσκολιών που οι γονείς αντιμετωπίζουν με την τραγική κατάσταση των ελληνικών σχολείων, καθώς η κόρη του, σύμφωνα και με το ερώτημα του Σρόιτερ, τελείωσε γνωστό ιδιωτικό σχολείο και ο ίδιος ο αρχηγός του ΠΑΣΟΚ την συνόδευσε σε πανεπιστήμιο του εξωτερικού.

Η Παπαρήγα "στριμώχθηκε" στο θέμα της άρνησης του ΚΚΕ να δεχθεί οικονομικό έλεγχο, ενώ όταν ρωτήθηκε γιατί δεν δίνει στους εργαζόμενους του κόμματος 1400 ευρώ μισθό, όπως προτείνει για όλους τους άλλους, κάθε άλλο παρά πειστικά απάντησε.

Ο Καραμανλής απάντησε σε όλα με πειθώ, και έδειξε να ξέρει τα θέματα, ενώ ξέφυγε από τα "στριμώγματα" δεχόμενος οτι έχει να κάνει ακόμη αρκετά. Ο Αλαβάνος ήταν ο πιο χαλαρός και έδειξε να μην πιέζεται απο τίποτε.

Ο Καρατζαφέρης, τέλος, κινήθηκε πολύ προσεκτικά και ουδέτερα, ενώ στο θέμα της Τζαβέλα, είπε μια μεγάλη αλήθεια, ότι δηλαδή, την έβαλε στο ψηφοδέλτιο για να εκμεταλευθεί τις πολλές της γνωριμίες, αφού μιλάει με προέδρους πρωθυπουργούς και βασιλιάδες και τους προσφωνεί με το μικρό τους όνομα. Σε περίπτωση που το debate γινότανε με αμερικάνικο τρόπο μεταξύ Καραμανλή-Παπανδρέου, όπως ζητούσαν κάποιοι από το ΠΑΣΟΚ, τότε το αποτέλεσμα θα ήταν ολέθριο για την αξιωματική αντιπολίτευση με δεδομένο το οτι ο Καραμανλής είναι μακράν καλύτερος ρήτορας από τον Παπανδρέου. Γιατί λοιπόν ήθελαν κάποιοι μέσα στο ΠΑΣΟΚ μια τέτοιου είδους αντιπαράθεση;

Κερδισμένος λοιπόν ο Καραμανλής, αφού ακόμη και για το Βατοπέδι είπε οτι αναλαμβάνει την πολιτική ευθύνη για όλους ακόμη και για τους υπουργούς του ΠΑΣΟΚ. Μετέτρεψε το μειονέκτημα σε πλεονέκτημα και καθάρισε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: