Τρίτη, 18 Αυγούστου 2009

«Κατάντια»

Από antilogos:
Παρακολουθώ τον τρόπο που αντιμετωπίζουν πολλά ΜΜΕ και τα περισσότερα δημοσιογραφικά Blogs την αναμενόμενη επιστροφή Χριστοφοράκου στην Ελλάδα και διαπιστώνω ακόμα μία φορά την κατάντια τους.

Νομίζουν ότι οι αναγνώστες τους είναι «χρυσόψαρα» (δηλαδή με μνήμη 3 δευτερολέπτων) και δεν θυμούνται τα παλιότερα σχόλια που έκαναν.

Ας κάνουμε μία μικρή ανασκόπηση…

Αρχικά όλοι μαζί προσπαθούν να περάσουν στην κοινή γνώμη ότι η κυβέρνηση φρόντισε για την διαφυγή του στην Γερμανία και εξαπέλυαν μύδρους εναντίον της.

Στην συνέχεια επικράτησε η γραμμή ότι ο εν λόγω κύριος εκβίαζε την κυβέρνηση απειλώντας με αποκαλύψεις ώστε να μην ζητηθεί η έκδοσή του .

Μετά όμως την αίτηση έκδοσης η γραμμή άλλαξε ξανά!!!

Τώρα διαλαλούσαν ότι η έκδοση θα αργούσε και διαρρήγνυαν τα ιμάτια τους ότι οι εκλογές θα γίνουν χωρίς να έχει έρθει ο Χριστοφοράκος με αποτέλεσμα φυσικά να μην πέσει «άπλετο φώς» στις υποθέσεις δωροδοκίας .

Στην γραμμή αυτή έδωσε όλο της το βάρος η Αξ. Αντιπολίτευση κατηγορώντας την κυβέρνηση για προσπάθεια να «κερδίσει χρόνο» ώστε να μην φανούν τα σκάνδαλά της.

Η Απόφαση όμως να εκδοθεί ΑΜΕΣΑ ο Χριστοφοράκος χάλασε την «σούπα» και η γραμμή τώρα είναι διασπασμένη.
Άλλοι φροντίζουν να κρατήσουν αποστάσεις η/και να συμψηφίσουν τις ΠΙΘΑΝΕΣ επερχόμενες αποκαλύψεις αναφερόμενοι σε «Αγωνία» που υπάρχει και στα δύο μεγάλα κόμματα.
Άλλοι πάλι (το είδαμε και αυτό!!!) προχώρησαν στην προληπτική ΑΠΑΞΙΩΣΗ του λέγοντας ότι «Αφού έρχεται τώρα που στην κυβέρνηση είναι η ΝΔ τι περιμένετε;;; Θα φροντίσει να κάψει τους αντιπάλους της για να πέσει στα μαλακά».

Το θράσος της τελευταίας γραμμής (άμυνας θα έλεγα εγώ) ξεπερνά και τον πιο κομματικοποιημένο οπαδό.

Οι πολίτες που δεν έχουμε συμφέροντα από κανένα κόμμα δεν είμαστε χρυσόψαρα.
Έχουμε μνήμη και κρίση.
Ο πολίτης περιμένει αποδείξεις για να κατηγορήσει και δεν επηρεάζεται από αυτούς «που αλλάζουν θέση πιο γρήγορα από υαλοκαθαριστήρα» (για να χρησιμοποιήσω μια ατάκα του Χάρρυ Κλιν).

Ήδη οι εφημερίδες (πολυκαταστήματα) έχουν νιώσει την απαξία αφού ακόμα και αυτοί που τις αγοράζουν στην πλειοψηφία τους επιλέγουν ΜΟΝΟ με βάση την συγκεκριμένη προσφορά που περιέχουν και όχι λόγω ιδεολογίας ή θέσης.

Το ίδιο σιγά σιγά θα συμβεί (άρχισε ήδη…) με τα δημοσιογραφικά blogs.
Όλοι ξέρουμε τα συμφέροντα που υπηρετούν καθώς και ποιοι κρύβονται πίσω τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια: